Assalamulaikum

Semoga mendapat iktibar dan pengajaran atas apa yang saya cuba sampaikan....

Isnin, 28 November 2011

Cuti kat rumah

Cuti kali ini cam besa saja. Tidak pergi jalan2 pun. Dok kat rumah buat kerja2 besa. Belajar lukis anime. Tapi ndak berapa smart lar...haha. Erm, sebenar anime memang fevret saya kerana banyak memberi saya pengajaran tentang hidup. Yalar, tengok sekali memang takde erti tetapi kalau cuba difahami dan dihayati, ada yang tersirat di sebalik cerita itu. Hehe, ya,sebetulnya lukisan anime saya tidak smart...Amat Bidak..Neyh, gambar pertama anime saya.

Hajime Atsuya



Hahahaha, terima kasih kepada adik saya kerana ajar saya lukis. Lukisan adik saya lagi smart berbanding saya. Nah, contoh lukisan.


Akiyama Hana

Smart kan?! Hehe. klar....bubye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan